استوک فوتیج
مرجع دانلود فوتیج کروماکی جدید
فوتیج با کیفیت 4k بک گراند موشن گرافیک
استوک فوتیج » خبرها » 5 گروه از پرفروش ترین استوک فوتیج ها

5 گروه از پرفروش ترین استوک فوتیج ها

تاریخ :
نویسنده : fahim
نظرات : 0
بازدیدها : 1,827
  • 0

پرفروش ترین استوک فوتیج ها

 

اگر شما از سازندگان استوک فوتیج باشید مطمئنا زمان زیادی را صرف فکر کردن به سوژه های مختلف برای ساخت استوک فوتیج بعدیتان کرده اید.ما کار را برای شما آسانتر کرده ایم . 5 موضوع پرفروش استوک فوتیج و دانلود فوتیج در این مقاله گردآوری گردآوری شده است.

در نظر داشته باشید که به مقالات پیشین ما درباره ساخت و فیلمبرداری استوک فوتیج ها سری بزنید و با رعایت برخی نکات کوچک کیفیت کار نهایی خود را بالاتر ببرید.

 

 

 

 

 


1.برداشت های آغازین

یکی از پر طرفدار ترین موضوعات روز برداشت های آغازین هستند.برداشت های آغازین همان چند فریم کوتاهی هستند که در ابتدای شروع یک سکانس قرار داده میشوند و به تماشا گر مکان اتفاق افتادن رویداد آن سکانس را نشان می دهند.برای مثال نمای بیرونی یک ساختمان که قبل از نمایش صحنه گفتگوی بازیگران فیلم  درون یک خانه نشان داده می شود یک برداشت آغازین است.

 

2.فوتیج های واقعی و متنوع با حضور مردم

مشتریان همیشه به دنبال فوتیج هایی باحضور افراد در مکان های مختلف بوده و هستند زیرا این نما ها کاربرد های زیادی در پروژه های فیلمسازی دارند.نکته مهم در این نوع فوتیج ها واقعی به نظر رسیدن مدل های حاضر در فیلم ،تنوع و کیفیت بالا آنهاست.پس به این نکات در هنگام ساخت فوتیج توجه کنید.

 

3.فوتیج های ورزشی

این نوع فوتیج ها هم از پر طرفدار ترین فوتیج ها هستند زیرا ساخت آنها راحت نیست.ویدئو هایی از ورزشکاران و هواداران تیم ها

در ساخت تیزر های تبلیغاتی ،شو های تلویزیونی و فیلم های سینمایی به کار برده می شوند. این فوتیج ها با نام فوتیج های پلی بک نیز شناخته می شوند زیرا کاربرد متداول آنها در فیلم هایی سینمایی ، نشان دادن صحنه هایی است که بازیگران فیلم در حال تماشای مسابقات ورزشی از تلویزیون هستند.

 

4.فوتیج کروماکی یا پرده سبز

یکی دیگر از فوتیج های پرفروش فوتیج های پرده ی سبز هستند.هنگامی که یک شئ یا سوژه در مقابل پرده سبز قرار داده شده و از آن فیلم برداری شود ، پس زمینه ی سبز این ویدئو را میتوان با هر چیزی که سازنده ی فیلم بخواهد عوض کرد (به مقاله ی کروماکی چیست مراجعه کنید). کاربرد این دسته از فوتیج ها گسترده است از استفاده در یک فیلم تخیلی و اکشن گرفته تا برنامه های پیش بینی هوا و اخبار و گفتگو های تلویزیونی. این موضوع فوتیج های پرده سبز را برای اکثر کار های فیلمسازی جذاب می کند.یکی دیگر از کاربرد های معمول  کروماکی قرار دادن تصویری دلخواه در نمایشگر یک گوشی یا تبلتی است که در دست بازیگر فیلم قرار دارد.

 

5.فوتیج های فیلمبرداری از نمای بالا

چند سال پیش اگر فیلمسازی می خواست یک فوتیج هوایی از یک ناحیه داشته باشد باید یک هلیکوپتر یا هواپیما را اجاره میکرد و با تجهیزات مخصوص ثابت نگاه داشتن دوربین فیلمبرداری به مکان مورد نظر می رفت.این پروسه چند هزار دلار در روز برای فیلمساز هزینه داشت. اما امروزه با فراگیر شدن استفاده از پهپاد ها این روند بسیار ساده تر و کم هزینه تر شده است.با این وجود فوتیج های top-view همچنان جزو پر فروش ترین فوتیج ها هستند.

 

 

 

 


نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

بالا
پشتیبانی آنلاین