استوک فوتیج
مرجع دانلود فوتیج کروماکی جدید
فوتیج با کیفیت 4k بک گراند موشن گرافیک
استوک فوتیج » خبرها » معرفی 5 فوتیج پربازدید سایت ها

معرفی 5 فوتیج پربازدید سایت ها

تاریخ :
نویسنده : fahim
نظرات : 0
بازدیدها : 2,067
  • 0

معرفی 5 فوتیج پربازدید سایت ها 

 5 دسته از استوک فوتیج ها که بیشترین تعداد مطلب را در سایت ها دارند

تقریبا هر فرد آماتور در زمینه ی فوتیج ها با موضوعاتی کار خود را شروع می کند که در دسترس تر و ساده تر هستند.مگر اینکه فیلمبردار یک آرشیو بزرگ از فیلم های ساخته شده توسط خودش را داشته باشد و بتواند از آنها استوک فوتیج بسازد.(به این مطلب مراجعه شود).حتی اگر فرد موضوعات مورد نظر خود را به آسانی پیدا کند برای ساخت فوتیج ها به زمان زیادی برای فیلمبرداری ، برش فیلم ، چسباندن قسمت های مختلف فیلم به هم و آپلود کردن آن فوتیج روی یک سایت نیاز است.نا گفته پیداست که اگر فرد موضوع دور از دسترسی را برای ساخت فوتیج خود داشته باشد چه مقدار کار سخت تر می شود.


به این دلیل در شروع کار اغلب افراد در صورت نداشتن وقت کافی یا برنامه مشخص رو به فیلمبرداری از موضوعات دم دستی می آورند . فوتیج این موضوعات ساده اغلب به فراوانی در سایت های ویدئویی پیدا میشوند و بنابراین درآمد زیادی برای فرد ندارند.در برخی موارد هم سایت های عرضه کننده از قبول آنها خودداری می کنند. در این نوشتار به 5 مورد از این نوع موضوعات اشاره شده است.

 

1.استوک فوتیج گلها

فیلمبرداری کردن از گلها ساده ترین سوژه ای است که شما به عنوان سازنده ی فوتیج بایذ از آن دوری کنید.کلیپ هایی با موضوع گل ها آنقدر در سایت ها زیاد هستند که تقریبا غیر ممکن است بشود از ساخت آنها درآمد کسب کرد.اصلا اهمیتی ندارد از چه نوع گلی فیلم برداری داری کنید و تفاوتی نمی کند که در خانه ،پارک یا باغ گل آنها را فیلمبرداری کنید.اکثر انواع گلها قبلا فیلمبرداری شده اند.پس در هر صورت -غیر از اینکه  شما در یک جنگل بکر و استوایی زندگی کنید و گلهای عجیب و زیبایی ببینید- از گلها فوتیج نسازید و وقت خود را صرف موضوعات دیگر کنید.

 

 

2.استوک فوتیج طبیعت

ساختن استوک فوتیج از درختان ،چمن و موضوعاتی شبیه به این بسیار وقت تلف کن است.اما استثنا هایی در این زمینه وجود دارد.مثلا اگر شما در اقلیمی با آب و هوای خاص و گرما یا سرمای زیاد زندگی می کنید احتمال زیاد طبیعت اطراف شما خاص و جالب توجه خواهد بود.استثنای دیگر این است که شما فقط از طبیعت فیلمبرداری نکنید و در فوتیج خود مردم یا جانوران را نیز به تصویر بکشید.برای مثال یک درخت تنومند در میان یک چمنزار با تابی آویخته به شاخه آن و کودکی روی تاب می تواند یک موضوع بسیار زیبا و خاص باشد.

 

3.استوک فوتیج جانوران و حیوانات

تقریبا همه در منزل خود یک حیوان خانگی دارند.نوع آن مهم نیست :سگ ،گربه ،پرنده ،موش ،اسب یا گاو و گوسفند.حتی فیلمبرداری کردن از این حیوانات در طبیعت هم زیاد درآمد زا نیست چه رسد به ساخت ویدئو در خانه .صدها نمونه از این فوتیج ها را میتوانید در سایت ها پیدا کنید.

 

 

4.استوک فوتیج باران

باران همه جای کره زمین یک شکل می بارد ! و تقریبا همه ی فیلمسازان یک فوتیج با این موضوع در آرشیوشان دارند.فرقی نمیکند باران در چه فصلی ببارد این سوژه درآمد زا نیست.فقط در صورتی میتوانید روی آن وقت بگذارید که در یک منطقه با باران های سیل آسا و سیل گیر زندگی می کنید.در این صورت می توانید از خانه خود که همراه با جریان سیل می رود یک استوک فوتیج منحصر به فرد بسازید!!

 

5.استوک فوتیج ابر های درحال حرکت

این سوژه از همه موارد بالا در دسترس تر است. گرفتن دوربین به سمت بالا و ضبط تصاویر ابرها کاری است که همه می توانند انجام دهند.تفاوتی نمی کند ابرها به چه رنگی باشند یا زمان فیلمبرداری غروب یا طلوع آفتاب باشد.حتی ویدئو های تایم لپس هم  اگر با موضوع ابر ها باشند خریداری ندارند پس وقت خود را صرف این کار نکنید و به موارد کمتر دیده شده بپردازید.

 

 

جمع بندی

این مطلب به این هدف نوشته نشده است که شما را از ساختن استوک فوتیج منصرف کند بلکه هدف ما این است که شما بزرگتر بیاندیشید و فوتیج هایی با مضمون های جدید و خلاقانه بسازید.ذهن ،چشم و دوربین تان را برای ایده های جالب اطراف خود آماده نگه دارید همچنین برای دانلود فوتیج در دسته بندی های مختلف می توانید از سایت تخصصی استوک فوتیج استفاده کنید

                                                                                           

 


نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

بالا
پشتیبانی آنلاین