استوک فوتیج
مرجع دانلود فوتیج کروماکی جدید
فوتیج با کیفیت 4k بک گراند موشن گرافیک
استوک فوتیج » خبرها » چگونه استوک فوتیج های سایت را به کار ببریم

چگونه استوک فوتیج های سایت را به کار ببریم

تاریخ :
نویسنده : fahim
نظرات : 0
بازدیدها : 1,780
  • 0

 چگونه استوک فوتیج های سایت را به کار ببریم؟

راه های متفاوتی برای به کار بردن استوک فوتیج ها در فیلم وجود دارد.چه اینکه شما بخواهید فیلمی درباره یک اتفاق تاریخی بسازید یا اینکه صحنه ای که ایجاد آن هزینه زیادی می طلبد را ارزان و آماده به دست بیاورید استوک فوتیج ها مورد نیازتان خواهد بود.امروزه حتی در استودیو های بزرگ فیلمسازی هالیوود نیز از استوک فوتیج ها برای صرفه جویی در زمان و هزینه ی نهایی ساخت فیلم استفاده می شوند.این فوتیج ها را می توان برای برنامه های خبری ، فیلم های سینمایی ، ویدئو های تبلیغاتی ،مستند ها و هر چیز دیگری که شما فکرش را بکنید استفاده کرد.


انواع استوک فوتیج ها

به طور کلی دو نوع استوک فوتیج وجود دارد : فوتیج های عمومی و رایگان و فوتیج های دارای کپی رایت.

فوتیج های عمومی برای همه قابلیت دسترسی  آزاد دارند و این نوع را می توان در آرشیو های تاریخی دولتی ، سازمان های صدا و سیمای ملی  و یا سایت های رایگان پیدا کرد.

در مقابل  فوتیج های دارای کپی رایت را باید از سایت سازنده خریداری کرد و برای استفاده از آنها نیاز به پرداخت پول و دریافت حق مولف از سازنده ی آن است. برای اطلاعات بیشتر این مقاله را بخوانید.

 

 

از کجا استوک فوتیج های با کیفیت را تهیه کنیم؟

در کنار آرشیو های دولتی  و منابع فیلم و فوتیج اینترنتی به شما پیشنهاد می کنیم حتما از آرشیو بزرگ سایت استوک فوتیج و فوتیج های متنوع و گسترده ی آن با موضوعات مختلف مانند فوتیج های نور،فوتیج های رقص، فوتیج پارتیکل،فوتیج هایی با موضوع موسیقی ، فوتیج طبیعت و تکنولوژی دیدن کنید. با کلیک روی هر موضوع به صفحه موبوطه هدایت می شوید و می توانید نمونه ی فوتیج ها و فوتیج اصلی را دانلود کنید.

فوتیج های سایت همه با کیفیت HD  تهبه شده اند و فوتیج های 4K نیز در سایت قرارگرفته است.

 

استفاده ها و کاربرد های معمول استوک فوتیج ها

1)هنگامی که صحنه مورد نظر برای پیاده سازی نیاز به هزینه زیادی دارد که از توان فیلمسازان خارج باشد بهترین راه استفاده از فوتیج های آماده است که قبلا تهیه شده اند و با هزینه ی بسیار کمتر از هزینه ی ساخت دوباره آن ها در دسترس فیلمسازان قرار دارد.

2)هنگامی که گنجاندن این فوتیج ها به روایت داستان کمک می کند و بیننده را از خط اصلی داستان منحرف نمی سازد. مثلا اگر شما در باره غذا هایی که در قرن بیستم استفاده می شدند در حال ساخت یک مستند باشید احتمالا آوردن تصویری از کشاورزان در حال کشت ذرت یا گندم به روایت داستانی مستند شما کمک شایانی می کند.

3)زمانی که شما به یک سکانس آغازین برای سکانس بعدیتان فکر میکنید و داستان شما در واقع در سکانس دوم اتفاق می افتد ، برای آماده کردن ذهن بیننده میتوانید از فوتیج ها بهره بگیرید.برای مثال سریال فرندز(friends) در واقع در لوس آنجلس فیلمبرداری شده است اما هر اپیزود آن با نمایی از شهر نیویورک آغاز می شود که به بیننده القا می کند این داستان در شهر نیویورک اتفاق می افتد.

4)وقتی شما فیلمبرداری ویدئو خود را به پایان رسانده اید و ناگهان متوجه می شوید یکی از برداشت های شما غیر قابل استفاده است.در این حالت بهترین انتخاب استفاده از فوتیج هاست.


نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

بالا
پشتیبانی آنلاین